neděle 9. března 2014

PŘÍRŮSTKY: Březen 2014

Tak jak je u mně už samozřejmostí, že i v tomto měsíci mi přibývají doma knihy. Jelikož jsem prolezla všelijaké bazary a knihkupectví, tak jich bude docela dost. Proto také píšu tento článek už teď, protože se blbě fotí takové množství knih. Ještě nějaké balíčky očekávám, takže ty dofotím potom.

  1. Nebezpečné známosti - Choderlos de Laclos
  2. Neviditelný strážce - Dolores Redondo RC
  3. Případ Vincent Franke - Christoffer Carlsson RC
  4. Tajemství pergamenu - Matt Rubinstein
  5. Temný ráj - Patrik Ness
  6. Hlas nože - Patrick Ness
  7. Válka hluku - Patrick Ness
  8. Mlha nad pendlem - Robert Neill
  9. Strohá akademie - Lemony Snicket
  10. Ohavná pila - Lemony Snicket
  11. Široké okno - Lemony Snicket
  12. Temné terárium - Lemony Snicket
  13. Zlý začátek - Lemony Snicket
  14. Harry Potter a kámen mudrců - J. K. Rowling
  15. Harry Potter a ohnivý pohár - J. K. Rowling
  16. Jezdci časem - Alex Scarrow
  17. Zpustlá vesnice - Lemony Snicket
  18. Nouzový výtah - Lemony Snicket
  19. Podezřelý - Robert Crais RC
  20. Dračí oči - Kristina Hlaváčková RC
  21. Prohnaný - Kevin Hearne
  22. Kainovo dědictví - Charlotte Lyne RC
  23. Dvě věže - J. R. R. Tolkien
  24. Levá ruka boží - Paul Hofman
  25. Objetí - Violen Eden RC
  26. Psi Avalonu - Mark Chadbourn
  27. Ďábel v zelezném - Mark Chadbourn
  28. Královna zkázy - Mark Chadbourn
  29. Hra o trůny - George R. R. Martin
  30. Poslední strážce - Carlo Adolfo Martigli
  31. Učiněná katastrofa - Jamie McGuire
  32. Bohatá dívka chudá dívka - Lesley Lokko
A tady to máme vše pohromadě.

 

V internetovém bazaru jsem našla 7 knih ze série Řada nešťastných příhod za super cenu.

Nebezpečné známosti jsem našla v bazaru na databáziknih, za tu knihu jsem ráda, filmy znám a mám je ráda, tak jsem zvědavá na knihu. Knihu Princ Václav jsem našla v knihkupectví v regálu zlevněných knih, koupila jsem si ji, protože nestála moc a byla dost tlustá. Navíc ji zlevnili opravdu o hodně! Až doma jsem se dívala na hodnocení a zjistila jsem, že je dobré, tak uvidíme.
Harryho Pottera nemusím nikomu představovat. Já chci mít všechny knihy doma a tak jsem je začala skupovat. Jsou z druhé ruky, tak je trochu špatná vazba, ale nemůžu se divit, když je Ohnivý pohár tak tlustý.
Prohnaného jsem našla taky v bazaru, už dlouho jsem si ho chtěla přečíst a teď konečně můžu.
Jezdce časem jsem měla půjčené z knihovny a tak moc se mi líbily a tak jsem si je koupila. :)
Se sérií Chaos jsem se už u knižních blogerů chlubila, ale i tak znovu. :)


Tajemství pergamenu je také jedna z knih ze zlevněného regálku.
Pak tady mám další zlevněnou knihu stále z toho jednoho knihkupectví Mlha nad pendlem i ta má vysoké hodnocení a je to pěkná bichle. A recenzní výtisk Dračí oči.
Další recenzní výtisky, které poskytlo 2media.cz.
A konečně jsem se dočkala Podezřelého, recenzní výtisk zaslalo nakladatelství Metafora.

Tato krásná tlustá kniha je z nakladatelství Brána, také recenzní výtisk.
A tady máme všechny recenzní výtisky pohromadě.


AKTUALIZACE 15. 3. 2014

Takže mi přibyla další kupka knih. :) Jsem nepoučitelná, nesnáším bazary a slevy v knihkupectvích. Utratila jsem skoro celé alimenty.
Dvě věže jsem našla v bazaru, škoda jen, že je bez přebalu. Někde musím sehnat první díl, ten jsem taky nečetla. Když každý říká jaký je Tolkien otec fantasy, tak si to musím přečíst.

Levá ruka boží mě zaujala už dávno svým obalem. Našla jsem ji v bazaru skoro zadarmo, tak jsem si ji koupila. Hru o trůny jsem četla na čtečce, ale chtěla jsem ji mít prostě doma. Škoda jen, že si nemůžu dovolit ty krásné pevné knihy z této série. Hra o trůny - také bazar.

Učinená katastrofa je možná bezhlavá koupě, kdy jsem si ji koupila a nevěděla jsem, že má první díl, ale to nevadí. Vypadá pěkně, hodnocení vysoké, tak uvidíme. Učiněná katastrofa bazar. :) Poslední strážce stál myslím 30 Kč v knihkupectví, tak jsem si ho koupila místo časopisu, který je mnohdy dražší než kniha. Chvilku jsem si to četla, než pro mě přijela mamka, zatím nedokážu hodnotit.

Objetí je recenzní výtisk z nakladatelství Práh. Už se na ni těším.

Tuto sérii jsem chtěla číst už opravdu hrozně dlouho. Uvidíme, vím, že když se na něco moc těším, tak jsem pak většinou zklamaná. Cena byla libovoučká za všechny tři knihy v bazárku. Jak jinak..




Druhá kniha, kterou jsem si koupila místo časopisu. Tahle už byla trochu dražší, ale vzhledem k její tloušťce je to pořád výborná koupě. Dokonce jsem četla anotaci, a to normálně nedělám.


AKTUALIZACE 22. 3. 2014

Tak mi přišly už opravdu všechny objednané knihy z bazaru. Navíc jsem udělala velkou chybu, během focení tabla jsme měli hodinu čas a tak jsem si šla koupit stříbrný řetízek. No, ale šla jsem do takového našeho menšího "obchodního domu". Prostě je tam více malinkatých obchůdků a nebyla bych to já, abych se nešla podívat do levných knih. Není to ta firma, kterou každý známe, ale prostě takový obchůdek v Krnově. No a nebyla bych to já, abych tam dokázala nechat pár obrovských bichlí bez povšimnutí. Navíc za tu cenu?? Samozřejmě, že jsem si je musela vzít. V obchodě jsem nechala 500 Kč a šla spokojeně domů. Už u vstupu do obchodu se mi roztrhl pod váhou knih sáček. Tak jsem se musela vrátit pro druhou tašku. No však se podívejte, co jsem zase já šílenec nakoupila. Snad už je to tento měsíc opravdu naposled. :D I když člověk nikdy neví.

Tady máme všechny knihy pohromadě.

Tady máme knihy z bazaru, já vím, že jsou pro mladší čtenáře. Za 20Kč? Kdo by to nebral? Už jsem tento měsíc četla Madame Oktu, Řadu nešťastných příhod, tak proč ne tohle?

Z těchto dvou bichlí mám opravdu radost. Nejraději bych všechny knihy, co mám doma zahodila a šla se do nich začíst. Někdy příště holky.
Noční záře zněla dobře podle anotace a tak jsem si  ji vzala. Ceny knih byly příznivé u všech.

Na tuto tlustou knihu se také těším. Och už jen tím, jak je kniha tlustá si mě umí získat na svou stranu.
O zeleném jezdci jsem četla už dávno. Dokonce na databáziknih ho mám v seznamu Chci si přečíst. Tak jsem si to opět splnila a koupila si ho. :)

Tato kniha bude překvapením, stála okolo 30Kč a tak jsem si ji vzala i bez přečtení anotace.

A v bazaru jsem si koupila první díl Pána prstenů, když jsem si pořídila i tu dvojku. Jsem na to zvědavá.

PS: Do obchodu s levnými knihami jsem se vrátila hned druhý den, protože jsem tam musela nechat pár knih, na které jsem zrovna u sebe neměla tolik peněz. Takže konečná částka za knihy by byla okolo 800Kč. K tomu by připočítal bazar za 300Kč. No prostě já to beru takhle, výčitky svědomí nemám. Nekouřím, nepiju, na zábavy nechodím. Tak já utrácím za tuhle závislost.












31 komentářů:

  1. Nejsi normální koukám :-D Jojo, jsem na tom podobně... :-D Nebezpečné známosti jsem si teď objednala, a trilogii Chaos jsem si už koupila, tak uvidíme :) Pěkná sbírka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu stejnou větu jsem už slyšela od svého přítele. :D

      Vymazat
    2. :-D :-D a měl pravdu :-D :-D mimochodem ... za chvíli vyrážím do knihkupectví ... :-D :-D

      Vymazat
  2. Je fajn pozorovat i ostatní šílence v akci :D

    OdpovědětVymazat
  3. Neuvěřitelně masivní hromádka na to, že máme teprve 9. března :D
    Kdy stíháš tolik knih číst? :) Já mám doma několik nepřečtených restů a nemám skoro ani chvilku času na čtení :/
    Pěkné nákupy (a recenzní výtisky)! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě to je to... :D nestíhám.. :D Tak jestli se mi podaří maturita, tak budu mít pár měsíců volno na čtení.. :D :)

      Vymazat
  4. Ach ..keby som si aj ja mohla zonať tolko kníh naraz :DD pred 2 týždňami som kupila 4 a už zas nemám čo čítať..ale ty si riadny blázon ako vidím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem blázen.. :D To si tak koupím jednu dvě, něco málo objednám přes internet a to se nezdá, jaká hromada se pak nahromadí doma. :D

      Vymazat
  5. Páni taky jsi se rozjela! Jo ty bazary jsou zlo, já už jen na facebookovým bazaru nakoupila asi 20 knih takový to jen potvrdím, pošlu příkaz a je to u mě jako nic :D Jinak Podezřelý vypadá super a zrovna tak ty dvě knihy od 2media.cz :)

    OdpovědětVymazat
  6. Naprosto tě chápu! :-D Jsem taky takový blázínek do knížek. Schválně zítra nafotím, co mám doma k přečtení a hodím to na blog :-D pak pošlu odkaz a věř mi, že to bude mega kopa... jestli pak vůbec budu moct projít pokojem :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě nafoť a pošli! :) :D Ať si nepřipadám tak divně.. :D :)

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Skvělé jsou. :) A skvělejší je, že jich je opravdu hromada.. následujících 5 let mám co číst.. :D :D :D

      Vymazat
  8. Violet Eden je napínavá kniha :) koukam ze sis proskrtala seznam přání :D ted jen najit cas na čtení :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No trošku jsem si ho poškrtala to je pravda.. :) Nicméně i tak je obrovská hromada knih, které chci.. :D :D :D

      Vymazat
  9. Trilógiu Chaos závidím heh :)) Dlhšie si ju chcem kúpiť, no nejako som sa k tomu ešte nedopracovala
    Učinená katastrofa je geniálna, práve ju čítam :)
    Inak super knižky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Na Učiněnou katastrofu jsem zvědavá.. :) uvidíme jaké to bude. S tím množstvím knih, než se k tomu dočtu.. :D To dřív nastane další konec světa.

      Vymazat
  10. to máš přes 40 knih tenhle měsíc :D jsem zvědavá kdy se ke všem dostaneš :D když chces přečíst i ty starší aby ses rozhodla o jejich osudu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy určitě ano.. :D tento rok to asi nebude.. :D ale co.. :D Mám na to celý život. :D

      Vymazat
  11. Waau, tak to je teda dosť kníh v priebehu mesiaca :D Máš to ešte kde dávať ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemám to kam dávat.. :D Zatím dělám komín vedle nočního stolku. :D Musím je přečíst a ty co se mi nebudou líbit prodat. :D

      Vymazat
    2. :D :D Najväčší problém knihomoľa- nedostatok miesta na poličkách :D Ten komín musí byť ale dosť vysoký :D

      Vymazat
  12. Sakra, v jakém bazaru nakupuješ? :D

    OdpovědětVymazat
  13. Odpovědi
    1. Ještě abych na ně někdy měla čas.. :) :P :D

      Vymazat
  14. Tak to je slušný!!!! Já ti taaak závidím ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zpětnou vazbu. :) Komentáře typu dvouslovné věty: Hezký blog, recenze, knihy + Váš odkaz na blog nebudu publikovat. Nezlobte se. :) Nepřijde mi to jako upřímný komentář, ale jen jako reklama.