středa 8. října 2014

JAK SI ŽIJU 1. (6.10.2014)


Projekt naší milé Rachel Roo o životě blogerů a jejich každodenních radostech a strastech.

http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/10/jak-si-ziju-projekt.html
Více na stránkách Rachel Roo. A protože jsem dostala pozvánku, abych se připojila, tak jsem popsala jeden svůj den. Škola nebyla, tak to nebude tak zajímavé, jako by byla. :) Nevadí, napravím to jindy.

Mám tady pro vás tedy mé pondělí. :) Doufám, že tam naleznete alespoň něco málo zajímavého a neunudíte se k smrti.

8:20 Zvoní budík. Nastavila jsem si ho, protože čekám pošťačku, ta se bojí našeho hafana, takže nezvoní, ale volá pod okny paní Kelemenovááá. Celá ulice ví, kde bydlí paní Kelemenová.  :D  Měly by mi přijít recenzáčky od Omegy a pořád a stále čekám na recenzák od Rozhledny, ten nevím, kdy má přijít. Navíc jsem udělala dobrý skutek, a koupila jsem od Moravskoslezského spolku na ochranu zvířat tričko, tak čekám i na něj. Výtěžek jde na útulky, takže proč ne. :)

8:25 Vzdávám to, oči se mi sami zavírají, však co, nechá lístek ve schránce. Neměla jsem se včera tak do noci koukat na Gilmorky.

9:00 Zvoní druhý budík. Musím jít šoupnout maso do trouby.

9:10 Kuřátko se mi peče, co víc si přát. Jen kdyby se mi nechtělo tak spát, no co, na chvilku se můžu ještě natáhnout.

10: 00 Sluneční paprsky mi protivně svítí přímo do obličeje, čas vstávat. Kuře už voní, tak se jdu podívat, jestli už je hotové. Nesnáším komáry!! Kdyby mi pořád nelétali kolem hlavy, tak bych tu hodinku mohla ještě spát, tak jsem jen meditovala se zavřenýma očima.

10:30 Jsem po jídle. Poctivě se dělím s hafanem o zbytky. Umývám po sobě nádobí, ach moc mi to nejde s tím plným žaludkem.

10:50 Jdu poklidit pokoj, aby se někdo nezděsil, kdyby tady přišel v době mojí nepřítomnosti.

11:00 Zasedám k pc, abych se podívala, jestli neodpadají nějaké přednášky.

11:00 – 11:58 Stále jsem se nepodívala. Koukám na různá videa, články bloggerů a jiné blbosti.

12:00 Rychle se oblékám, čistím si zuby, nějak jsem na to neměla zatím čas a připravuju se na cestu do Opavy. Škola volá. :)

12:04 Konečně se dívám na školní email. Ha, v úterý přijde učitel na přednášku později, Ok beru na vědomí, vezmu si knížku a počkám na tebe.

12:07 Nadává si do blbců, tento týden je lichý, to znamená, že nemám na 13h přednášku, ale až na 14:45.

12:09 Spokojeně se usmívá a rozvaluje se na gauči. Nevím, jestli mám jít číst knihu Trable, nebo si pustit další díl Gilmorek. Těžké dilema. Asi zvítězí kniha.

12: 23 Ha, výzva k vyzvednutí zásilky, zajímavé, že když jsem šla do schránky se podívat, tak tam žádná nebyla a teď je najednou na stole na mém místě v jídelně. :D Nikoho jsem neslyšela, že by byl doma, ti tady taky chodí jak duchové. Má to 0,17kg, to by mohlo být to triko!! :) Že bych už dneska na něj balila vysokoškolské kluky? Samozřejmě jen pro ten pocit, že jsem strašně seksi :D Musela bych je odmítnout s tím, že jsem šťastně zadaná samozřejmě.

12:45 Je pro vás překvapením, že jsem se zasekla na internetu a ještě nezačala číst? Pro mne ne. Zatím čekám, než se mi po obědě otevře znovu pošta, abych si mohla zajít pro to triko.

13:41 Tak jsem si trochu početla, šla na poštu, kde mi řekli, že se můj balíček je zatím na výletě autem po okolních krásách přírody, takže se mám stavit později. Achjo..

14:00 Vyjíždím do Opavy. Přednáška začíná 14:45, takže to je tak akorát, než tam dojedu, zaparkuju někde a dojdu do školy.

14:30 Stojím se spolužákem před dveřmi a zjišťuju, že nám to dneska odpadlo. Zbytečná cesta fakt! Škoda benzínu a času. Jako by nemohli napsat email.

14:35 Přichází další spolužačka, všichni se sebereme a jdeme do retro baru, kde si dáme něco dobrého k pití a probereme spoustu věcí. Hlavně nadáváme na učitelku a na tento systém. Už ve čtvrtek jsme se všichni sešli, abychom spolu odešli.

16:05 Jsem konečně znovu doma. Rozbaluju si krásné triko :) Alespoň jedna věc, která mě dnes rozveselila. Asi půjdu dělat úkol do angličtiny, ale nechce se mi teda vůbec.

18:50 Hlasitě prásknu sešitem z angličtiny :/ Fúú to je hnusná dřina. A to mám před sebou ještě dvě cvičení. Jedno teda fakt hnusné.. Hledat výslovnost u jednoho a druhého podobného slova a významy. To teda rozhodně nebudu psát tak, jak to je na netu, to si musím odposlouchat a napsat si to, jako pro blbce, protože ten anglický fonetický přepis ji nedokážu přečíst. Nojo, kdybych nebyla takový prokrastinátor, tak bych to měla už hotové. Měla jsem na to 2 týdny.

18:54 Je rozhodnuto! Jeden díl Gilmorek na zlepšení nálady a pracovní morálky. A bude se pokračovat. Doufám, že se ještě dneska dostanu ke knize.

21:42 Mám za sebou dva díly Gilmorek a několik hodin googlování. Uff jsem opravdu ráda, že to mám za sebou. Pouštím si další díl a pak půjdu spát. Ráno vstávám v 7 ráno a to je pro mne už nezvyk.


23:41 Čas jít spát. Teda ten byl už dávno. Zítra budu utahaná :/ Zkoušela jsem dělat chipsy v mikrovlnce, podle jednoho návodu na netu, no nekřupaly, možná tam měly být delší dobu. Křupaly jen ty spálené :D Koukala jsem na plno dílů Gilmorek a teď jdu hezky do hajan. Dobrou noc jdu načerpat síly na zítřejší dlouhý den.

Tak to je vše :) Jindy to třeba bude zajímavější. :)

4 komentáře:

  1. to bylo vtipne :))) vykouzlila jsi mi nejeden usmev :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší :) A já myslela, že to je nudné :D

      Vymazat
  2. Jee ty ses zapojila to mam radost :) popsala jsi to pekne detailne to se mi libi. A je to vtipny :) miluju gilmorky, mela bych si to zase cely sjet, diky za pripomenuti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano zapojila. :) To víš, jak jsi celý den doma a neděláš nic jiného, tak je to pak detailní. :) Nemáš zač ;)

      Vymazat

Děkuji za zpětnou vazbu. :) Komentáře typu dvouslovné věty: Hezký blog, recenze, knihy + Váš odkaz na blog nebudu publikovat. Nezlobte se. :) Nepřijde mi to jako upřímný komentář, ale jen jako reklama.